محسن محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: نیروهای جوان، متخصص و متعهد، سرمایه‌ای ارزشمند در توسعه عمران شهری هستند و باید از این ظرفیت‌ مهم در تحقق پروژه‌های عمرانی استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، محسن محرری در بازدید اعضای شورای شهر از سازمان توسعه عمران شهرداری قم اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم این سازمان، توجه به نیروی انسانی و بهره‌گیری از توان و تخصص لازم در اجرای پروژه‌هاست.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم افزود: نیروهای جوان، متخصص و متعهد، سرمایه‌ای ارزشمند در توسعه عمران شهری هستند و باید از این ظرفیت‌ مهم در تحقق پروژه‌های عمرانی استفاده کرد.
وی تصریح کرد: در این سازمان علاوه بر دیدگاه علمی و ایجاد کارگاه و و مباحث فیزیکی در اجرای پروژه‌های عمرانی، به نیروی انسانی کارآمد و سالم و متخصص بهای زیادی داده شده است و دیدگاه توسعه منابع انسانی در این سازمان حاکم است.
محرری عنوان کرد: این دیدگاه بسیار ارزشمند است و انگیزه زیادی را در نیروها در جهت پیشبرد اهداف به وجود می‌آورد، یکی دیگر از رویکردهای مهم سازمان، کاهش فاصله حقوقی میان نیروهاست و این امر نیز نتایج خوبی دارد.
وی خاطرنشان کرد: کنار زدن پیمانکارانی که در دوره‌های مختلف نتوانسته‌اند کارآمدی و تعهد خود را اثبات کنند کار دشواری است و نیاز به حمایت شورای شهر و تدبیر و مراقبت دارد تا گرفتار حواشی نشویم.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: توجه به عمران با نگاه علمی و استفاده از ظرفیت نیروهای بسیار توانمند و نیروی انسانی متخصص و رعایت انظباط مالی و توجه به مقررات از جمله انتظارات مهم از سازمان توسعه عمران شهرداری است که تا حد زیادی برآورده شده است.
وی گفت: عدالت پرداختی به نیروها و پیمانکاران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مراقب بود مانع‌تراشی‌ها مانع از اجرای عادلانه پرداخت‌ها نشود.
محرری اظهار داشت: با توجه به اینکه تجهیزات موتوری به این سازمان واگذار شده است باید تمهیداتی اندیشید و مانع از موازی کاری در سازمان ها و مناطق شد و از طرفی نیاز مدیریت شهری را در تامین تجهیزات برآورد کرد.