صرفه‌جویی ده میلیارد تومانی در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج)
صرفه‌جویی ده میلیارد تومانی در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج)
امرالهی گفت: مقدمات اجرای تقاطع سه سطحه ولیعصر(عج) از سال‌ها قبل فراهم‌شده است و تدابیر مدیریت شهری در زمان‌بندی مناسب و بودجه‌ریزی به هنگام موجب صرفه‌جوئی چند ده میلیارد تومانی در اجرای پروژه تقاطع سه سطحه ولیعصر در قم شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقم، مهندس امرالهی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم در بازدید اعضای شورای شهر از سازمان توسعه عمران شهرداری قم اظهار داشت: پروژه تقاطع سه سطحه حضرت ولیعصر(عج) به‌خوبی پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌شود این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

روح‌الله امرالهی قم افزود: مقدمات اجرای تقاطع سه سطحه ولیعصر(عج) از سال‌ها قبل فراهم‌شده است و تدابیر مدیریت شهری در زمان‌بندی مناسب و بودجه‌ریزی به هنگام موجب صرفه‌جوئی چند ده میلیارد تومانی در اجرای پروژه تقاطع سه سطحه ولیعصر در قم شد.

وی با بیان اینکه برخی از اقلام پروژه‌های عمرانی همچون کابل‌ها طی دو سال گذشته به بیش از چهار برابر قیمت رسید اما به دلیل اینکه سازمان توسعه عمران شهری، تجهیزات و اقلام را به‌موقع خریداری کرده بود، در این بخش شاهد کاهش هزینه‌ها هستیم یادآور شد: در سال‌های اخیر، بسیاری از شهروندان درگیر اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر بوده‌اند و با اتمام به‌موقع این پروژه‌ها، رضایت‌مندی شهروندان حاصل می‌گردد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در اجرای پروژه‌ها، انجام آسفالت سطح معابر است که در تأمین قیر و اجرای آسفالت تمهیداتی از سوی سازمان توسعه عمران شهرداری اندیشیده شده است و شورای شهر در خصوص خرید قیر حمایت کامل را از شهرداری نموده است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر، وظیفه نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها و همچنین حمایت از مجریان طرح‌ها در جهت سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی را دارند و در بسیاری از موارد با ارائه نظرات خود و نظارت بر چگونگی اجرای پروژه‌ها به وظایف خود عمل می‌نمایند.