کرونا دگرگونی ویژه ای در جامعه ایجاد کرده است
کرونا دگرگونی ویژه ای در جامعه ایجاد کرده است
زین‌العابدین قراچورلو اظهار داشت: کرونا، تهدیدات زیادی را به فرصتی برای خدمت‌رسانی در جامعه تبدیل کرد و یک همگرایی و هماهنگی بی‌نظیری را میان مدیران و مردم برای مدیریت بحران به وجود آورد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، زین‌العابدین قراچورلو در جلسه دیدار اعضای شورای شهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت:کرونا باعث شد بسیاری از داشته‌ها و نعمت‌هایی را که داشتیم و از آن غافل بودیم به یاد بیاوریم.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: قبل از کرونا، بسیاری از خدماتی که به جمعیت شهری ارائه می‌شد نادیده گرفته می‌شد و شاید جایگاه مهمی برای مردم نداشت، اما بعد از کرونا، بسیاری از خدمات در حوزه مدیریت شهری و در جهت حفظ سلامتی اهمیت یافت.

وی تصریح کرد: کرونا، تهدیدات زیادی را به فرصتی برای خدمت‌رسانی در جامعه تبدیل کرد و یک همگرایی و هماهنگی بی‌نظیری را میان مدیران و مردم برای مدیریت بحران به وجود آورد.

وی گفت:برخی از خانواده‌ها به دلیل زندگی شهری و غرق شدن در کار، کمتر در کنار هم بودند و کرونا، با توجه به قرنطینگی خانگی، خانواده‌ها را به هم نزدیک کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: در این روزها متوجه می‌شویم چقدر به یکدیگر نیاز داریم و دوری‌ها واقعاً قدر دوستی‌ها را مشخص کرد و به‌طورکلی، کرونا دگرگونی خاصی را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: در این شرایط باید بسیاری از مسائل را در قالب فرهنگ و ارزش تبیین کنیم و از این فرصت برای رفع آسیب‌ها و فرهنگ‌سازی و احیای ارزش‌های اخلاقی و انسانی استفاده کنیم.