مساجد نقش موثری در شناسایی افراد نیازمند در قم دارند
مساجد نقش موثری در شناسایی افراد نیازمند در قم دارند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش‌زر نقش مساجد را در شناسایی و حمایت افراد نیازمند بسیار مهم خواند و تصریح کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجادشده مساجد می‌توانند در ساماندهی افراد نیازمند مؤثر بوده و باید تدبیری برای آغاز به کار آن‌ها اندیشیده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش‌زر در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد به مشکلات معیشتی بخش‌های تابعه در شیوع ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: در بخش‌های تابعه مشکلات معیشتی کمتر بوده زیر افراد نسبت به هم شناخت داشته و به هم کمک می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی استان قم مشکلات جامعه شهری را بیشتر از جامعه روستایی دانست و افزود: در شهر به علت تنوع و گستردگی نیازها و همچنین جمعیت بیشتر، مشکلات معیشتی بیشتر بوده و آسیب‌های آن نیز پیچیدگی‌های بیشتری دارد.

آتش زر به توزیع بسته‌های حمایتی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:  از سال‌های قبل خیرین در ماه رمضان بسته‌های حمایتی بین مردم توزیع می‌کردند که الآن نیز در حال انجام است.

وی خواستار مدیریت کمک‌های مردمی در این ایام شد و خاطرنشان کرد: باید کمک‌های مردمی به سمت افراد نیازمند هدایت‌شده تا با مدیریت واحد همه افراد از این فرصت بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی استان قم نقش مساجد را در شناسایی و حمایت افراد نیازمند بسیار مهم خواند و تصریح کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجادشده مساجد می‌توانند در ساماندهی افراد نیازمند مؤثر بوده و باید تدبیری برای آغاز به کار آن‌ها اندیشیده شود.