عملیات اجرایی پروژه فاز ۵ عمار یاسر قم تا شهریورماه آغاز می‌شود
عملیات اجرایی پروژه فاز ۵ عمار یاسر قم تا شهریورماه آغاز می‌شود
محمود مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مراحل اجرایی پروژه فاز پنج عمار یاسر از شهریورماه آغاز شود که در حدفاصل تونل غدیر تا خیابان شهید فاطمی این پروژه اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، محمود مسگری با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر، اظهار داشت: ۸۰ میلیارد تومان سال گذشته برای این پروژه اختصاص داده شد که در سال جاری نیز این مبلغ برای آن پیش‌بینی‌شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه و نقش کلیدی آن برای ساماندهی هسته مرکزی شهر، ابراز کرد: امیدواریم مراحل اجرایی این پروژه از شهریورماه آغاز شود که در حدفاصل تونل غدیر تا خیابان شهید فاطمی این پروژه اجرا می‌شود.

مسگری اجرای عملیات عمرانی پروژه فاز ۵ عمار یاسر را در دو فاز تعریف کرد و گفت: فاز نخست این پروژه تا خیابان فاطمی بوده و در فاز دوم تا ریل راه‌آهن اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای سنگ‌فرش خیابان چهار مردان، تصریح کرد: این عملیات از ابتدای خیابان انقلاب و قبرستان شیخان تا تقاطع عمار یاسر بوده و از ‌طرفی تا بازار گذر خان و نزدیک حرم مطهر انجام می‌شود، اما به علت شیوع بیماری کرونا متوقف‌شده که به‌زودی آسفالت برداری خیابان انقلاب آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با پایان پیاده راه خیابان چهار مردان ۵ دستگاه ماشین برقی در رینگ اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) شروع به کارکرده و مشکل حمل‌ونقل زائران نیز ساماندهی می‌شود.

مسگری با تأکید بر لزوم اتمام پروژه‌های عمرانی شهر قم، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از مسائلی است که در سال ۹۹ به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سال نهضت پارکینگ در شهر قم خواهد بود و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی به‌صورت جدی دنبال شده و در سال ۹۹ به سرانجام می‌رسد.