استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس‌ها با تمهیدات لازم مورد تاکید است
استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس‌ها با تمهیدات لازم مورد تاکید است
عبداله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم ‌گفت: استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس‌ها مورد تاکید است و در این زمینه به برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم نیاز داریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله‌ جلالی در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس‌ها مورد تاکید است و در این زمینه به برنامه ریزی و تمهیدات لازم نیاز داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در زمینه خطوط اتوبوسرانی پردیسان به داخل شهر باید تصمیم‌گیری شود تا خطوط راه‌اندازی شود چون مورد مطالبه مردم است.

جلالی بیان کرد: بیمه بیکاری رویه مستمری در تامین اجتماعی است و افرادی که در زمینه کار با مشکل روبرو می‌شوند و نیرویی تعدیل می‌شود وظیفه ذاتی تامین اجتماعی است که این موضوع را حل و فصل کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به مشکل بیمه بیکاران تامین‌اجتماعی، ادامه داد: موضوع رفع مشکل بیکاران فراتر از وظیفه تامین‌اجتماعی است و نباید هیچ گونه معطلی در این زمینه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: کارگر ساده و راننده تاکسی بیمه هستند و با توجه به برخی شرایط بیکار می‌شوند و باید به مشکل آنها رسیدگی شود، اداره کل تامین‌اجتماعی نسبت به رفع مشکل آنها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

جلالی خاطرنشان کرد: نگران این موضوع هستیم که در این شرایط افراد بیکار که دارای حق در تامین اجتماعی هستند به حق خود نرسند و تامین اجتماعی از این ظرفیت برای افراد غیر از مشمولین خودش بهره برداری کند.