پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی و تعمیر اتوبوس‌های بخش خصوصی شهر
پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی و تعمیر اتوبوس‌های بخش خصوصی شهر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر مشکلات بخش حمل و نقل را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: سال‌هاست دولت توجه خود را به این بخش کم کرده و تمام هزینه خرید و نگهداری اتوبوس‌ها بر عهده شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، در یک‌صد و پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که به‌صورت علنی و رسمی در ساختمان شهید باکری با حضور شهردار قم و معاونان وی برگزار شد، لایحه تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری، صندوق کارآفرینی امید و سازمان برنامه برای بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس مطرح گردید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مبلغ وام را تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان اعلام و یادآور شد: بازپرداخت وام ۵ ساله و کارمزد آن ۴ درصد است. که با نظر موافق کمیسیون تصویب شد.

در ادامه جلالی اقدام سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم را در اورهال کردن اتوبوس‌ها در کشور قابل‌توجه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گرانی اتوبوس و عدم امکان خرید اتوبوس نو حرکت به سمت نوسازی اتوبوس‌ها اقدامی قابل‌تقدیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر نیز مشکلات بخش حمل و نقل را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: سال‌هاست دولت توجه خود را به این بخش کم کرده و تمام هزینه خرید و نگهداری اتوبوس‌ها بر عهده شهرداری است.

وی با تأکید بر امتیازات خصوصی‌سازی گفت: باید نفع مردم و خدمات‌رسانی مطلوب موردتوجه بوده و از منتظر ماندن مردم در ایستگاه‌های اتوبوس خودداری کنیم.