دفاع مقدس نماد اتحاد و همدلی مردمی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است
دفاع مقدس نماد اتحاد و همدلی مردمی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است
سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قمدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الرب الشهدا و الصدقین
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند، زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.
شورای اسلامی شهرمقدس قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این ایام خاطره انگیز را به خانواده معظم شهدا ، رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک عرض می نماید.