پلیس اولویت‌های خود را در رفع تخلفات در شهر روشن کند
پلیس اولویت‌های خود را در رفع تخلفات در شهر روشن کند
اسلامی عضو شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه گاهی یک چراغ روشنایی یا احداث یک پارکینگ بخش زیادی از مشکلات و وقوع جرائم را کاهش می‌دهد گفت: پلیس اولویت‌های خود را در تعریض شوارع و ایجاد خدمات با توجه به امکاناتی که شهر دارد روشن کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسین اسلامی ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه زمانی که امنیت نباشد اهمیت آن مشخص می‌شود و این از مهم‌ترین شاخص‌های زندگی است اظهار کرد: مدیریت شهری در بحث پیشگیری وضعی بیشترین اشتراک را با پلیس دارد که این بحث از طریق حذف امکان وقوع جرم در سطح شهر رخ می‌دهد تا فرصت وقوع جرم گرفته شود.
وی با اذعان به اینکه گاهی یک چراغ روشنایی یا احداث یک پارکینگ بخش زیادی از مشکلات و وقوع جرائم را کاهش می‌دهد افزود: پلیس اولویت‌های خود را در تعریض شوارع و ایجاد خدمات با توجه به امکاناتی که شهر دارد روشن کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در راه اندازی دوربین‌های ترافیکی شهر با پیمانکاری قراردادی بسته شد که در زمان قرارداد دوربین‌ها منطبق با استاندارد بوده اما امروز مطابقت ندارد و به همین خاطر نیاز است هزینه قابل توجهی در این زمینه صورت گیرد. توقع ما این است که با همین وضعیت پلیس دوربین‌ها را بپذیرد و بعد از مدتی اصلاحات لازم صورت گیرد.
وی تصریح کرد: در بلوار آیت الله بروجردی تا زمانی که دوربین نبود تصادفات شدیدی داشتیم و امروز شاهدیم بسیار این شرایط بهبود یافته است.