فضای مجازی بستر ارتباط مردم و مدیران شهری باشد
فضای مجازی بستر ارتباط مردم و مدیران شهری باشد
سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ارتباط مؤثر بین مردم و مدیران شهری گفت: برای ایجاد احساس تعلق‌خاطر و ارتباط مؤثر بین مردم و مدیران برگزاری جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» می‌تواند تأثیرگذار باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، سید مجتبی سبحانی ثابت با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» و لزوم مشارکت مردم در مسائل شهر، اظهار داشت: مردم در مسائل شهری بسیار فعال بوده و درصورتی‌که این ارتباط برقرار نشود، مشکل از مدیران است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم همراهی مردم را نیازمند مدارای مدیران در همه حوزه‌ها دانست و افزود: باید آموزش‌های لازم را به مردم برای مشارکت مؤثر داده تا در حوزه‌های مانند پسماند، تفکیک زباله‌های و ایمنی کمک بیشتری به شهرداری کنند.

سبحانی ثابت عملکرد شهرداری را در مورد ارزیابی قرارداد و گفت: در حوزه فضای سبز و خدمات شهری مانند آتش‌نشانی شهرداری قم نمره قابل قبولی کسب می‌کند و در پی بهبود امور است.

وی راهکارهای تشویق مردم را برای همکاری شهروندان در جمع‌آوری پسماند و پایین آمدن تولید زباله، نگهداری از فضای سبز و ایمنی ساختمان‌ها در برابر حریق و آتش‌سوزی بیان و خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم باید به‌صورت جدی در همه بخش‌های شهرداری دنبال شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم ارتباط مدیران و شهروندان را از طرق مختلف مطرح کرد و یادآور شد: فضای مجازی می‌تواند ارتباط خوبی بین مردم و مدیران ایجاد کرده و مطالبه‌گری مردم می‌تواند در ارتقاء کیفیت عملکرد مدیران تأثیر بسیاری دارد.

سبحانی ثابت برقراری ارتباط شهروندان با مدیران را از طریق سامانه ۱۳۷ عنوان و تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ برای ارتباط مؤثر بین مدیران و شهروندان اگرچه لازم است اما کافی نیست و این ارتباط باید از راه‌های مختلف امکان‌پذیر باشد.

وی با ابراز تأسف از کاهش احساس تعلق به شهر، بیان کرد: به علت مهاجرت زیاد به شهر احساس تعلق به شهر و مسائل شهری کم شده و باید برای فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ شهروندی تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم برگزاری جشنواره رسانه‌ای “شهر ما” را یکی از برنامه‌های مؤثر خواند و اظهار داشت: برقراری ارتباط بین اصحاب رسانه،مردم و مدیران می‌تواند سرعت رسیدن به نتیجه مطلوب در حوزه فرهنگ بیشتر کرده و در ایجاد مطالبه‌گری نقش مؤثری داشته باشد.