توهین رئیس جمهور فرانسه نشانه عدم شناخت وی از اسلام و حتی همه ادیان الهی است
توهین رئیس جمهور فرانسه نشانه عدم شناخت وی از اسلام و حتی همه ادیان الهی است
جلالی با محکوم کردن اقدام اخیر فرانسه در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بیان داشت: این توهین نشانه‌ای از ناجوانمردی و نابخردی رئیس جمهور فرانسه و عدم شناخت وی از اسلام و حتی همه ادیان الهی است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، عبدالله جلالی در یکصد و شصت و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهر قم با محکوم کردن اقدام اخیر فرانسه در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) بیان داشت: این توهین نشانه‌ای از ناجوانمردی و نابخردی رئیس جمهور فرانسه و عدم شناخت وی از اسلام و حتی همه ادیان الهی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: بدیهی است اگر شناخت از اسلام و ادیان الهی در وی وجود می داشت، آن گاه به پیامبرِ بیش از دو میلیارد مسلمان توهین نمی کرد و خود را خفیف و خوار نمی ساخت.

جلالی همچنین رعایت اصول بهداشتی را در دوران همه گیری کرونا یک اصل مهم و حساس خواند و خاطر نشان کرد: امیدواریم همه مردم به این اصل مهم و اساسی ایمان و باور داشته باشند و آن را رعایت کنند، چراکه ریشه کن شدن این بیماری در رعایت همین اصول مهم و اساسی نهفته است.

وی همچنین از کادر بهداشت و درمان کشور که در خط مقدم مبارزه با کرونا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در عین حال یادآور شد: اقدامات اخیر مربوط به خط کشی شوارع و معابر از جمله اقدامات خوب مدیریت شهری بوده که این مسئله نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

جلالی اضافه کرد: در سال جاری، ظرفیت‌سازی خوبی در لایحه بودجه شهرداری قم دیده شده که امیدواریم این ظرفیت سازی تا پایان سال و با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری محقق شود.

اصلاح قیمت تاکسی و ون به معنای افزایش همیشگی نرخ نیست

وی درباره پیشنهاد اصلاح نرخ کرایه تاکسی و ون در قم نیز گفت: همه توجه داشته باشند که این لایحه و صدور مجوز اصلاح قیمت، به معنای افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست، بلکه این تصمیم در شرایط خاص و برای جبران کاهش تعداد مسافران تاکسی و ون شهری گرفته شده و هدفی جز کمک به سلامت مردم و رعایت بیشتر فاصله گذاری‌ها و همچنین برقراری بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: به هر حال شیوع این بیماری باید ما را متوجه این مهم کند که همه باید به یکدیگر رحم کنیم و مراقب همدیگر باشیم.