شهربازی غدیر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
شهربازی غدیر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
مسگری با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار تا مهرماه امسال موظف به بهره‌برداری و تکمیل پروژه شهربازی غدیر بوده است گفت: به دلیل افزایش شدید نرخ ارز و تغییر قیمت‌ها مشکلاتی در خریداری و تامین دستگاه‌های پروژه‌ رخ داده که در حال رفع است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال شهربازی غدیر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، محمود مسگری ظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه هشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید از پروژه‌های منطقه هشت، پروژه شهربازی غدیر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این پروژه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال اجرا است و شهرداری نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف محوطه سازی و تامین زیرساخت‌های این پروژه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار تا مهرماه امسال موظف به بهره‌برداری و تکمیل پروژه بوده است خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش شدید نرخ ارز و تغییر قیمت‌ها مشکلاتی در خریداری و تامین دستگاه‌های پروژه‌ رخ داده که در حال رفع است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال شهربازی غدیر به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در بودجه سال آینده منطقه هشت باید بودجه زیرساختی به صورت ویژه دیده شود اظهار کرد: در منطقه هشت یکسری پروژه‌ها جزو برنامه‌ها و ماموریت‌های راه و شهرسازی بوده اما با توجه به وضعیت بودجه‌ای شهرداری این مشکلات را پیگیر است که از آن جمله رینگ امام علی بوده که در مسیر ۷ کیلومتر پروژه در حال اجرا است و توقع داریم دستگاه‌های دولتی کمک بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به توسعه مطلوب فضای سبز در پردیسان خاطرنشان کرد: ۳۸ بوستان در منطقه هشت احداث و افتتاح شده که ظرفیت خوبی را در منطقه ایجاد کرده است.