امکان ضعیف بیمارستان‌ها در امحای زباله‌های عفونی
امکان ضعیف بیمارستان‌ها در امحای زباله‌های عفونی
حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر اظهار داشت: در این شرایط سخت کرونایی اگر دستگاهی در بیمارستان خراب شود شورای شهر وظیفه دارد راهکاری ارائه دهد، پس این دستگاه ظرفیت مهمی به شمار می‌رود و بهتر است ظرفیت‌های لازم در امحای زباله را توسعه دهیم.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر قم امروز با حضور اعضا و معاونان شهردار قم در سالن جلسات شورای شهر قم برگزار شد.

اخذ مجوز هبه یک دستگاه زباله‌سوز از طرف چین به شهرداری قم نخستین لایحه مطرح ‌شده بود که در ابتدای امر موافق و مخالفت‌هایی داشت.

حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر اظهار داشت: در ابتدا تصور می‌شد این دستگاه امحا و زباله‌سوز است اما به نظر می‌رسد نوعی دستگاه بی‌خطرسازی است که با این‌ حال تفاوتی ندارد و در شرایط فعلی که نگرانی زیادی در مورد توانمندی بیمارستان‌ها در امحای زباله‌های عفونی وجود دارد می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه ما به‌ عنوان نماینده مردم در شهر وظیفه داریم در دفع پسماند عفونی نظارت داشته و اگر مشکلی ایجاد شود آن را پیگیری کنیم تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد گفت: در این شرایط سخت اگر دستگاهی در بیمارستان خراب شود شورای شهر وظیفه دارد راهکاری ارائه دهد، پس این دستگاه ظرفیت مهمی به شمار می‌رود و بهتر است ظرفیت‌های لازم در امحای زباله را توسعه دهیم.

عضو شورای شهر قم خاطرنشان کرد: اگر این ظرفیت برای بیمارستان‌های قم نیز جواب دهد باید از آن استفاده کنیم و فقط منحصر به مطب‌ها و کلینیک‌ها نباشد.