تکمیل کامل محور فردوسی تا سه ماه آینده
تکمیل کامل محور فردوسی تا سه ماه آینده
امرالهی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم از تکمیل کامل محور فردوسی تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: تقاطع سه سطحه میدان نماز کلنگ زنی شده و تا سه ماه آینده بلوارفردوسی به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، روح‌الله امراللهی به تشریح رینگ‌های ترافیکی شهر قم پرداخت و اظهار داشت: رینگ اول شهر قم محور بلوار شهید کریمی و اتوبان امام علی (ع) بوده که تقریباً تکمیل‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم رینگ دوم شهر قم را محور فردوسی، یادگار امام تا امتداد محور سی متری کیوانفر و ۱۵ خرداد دانست و افزود: محور فردوسی به‌عنوان یکی از رینگ‌های اصلی و حیاتی بوده که تقاطع‌های آن نیز با محورهای شریانی درجه‌یک و هم‌ردیف خودش غیر هم‌سطح می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در مرحله نخست تقاطع پیامبر اعظم(ص) با بلوار فردوسی غیر هم‌سطح شده که در سه ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و تقاطع سه سطحه میدان نماز کلنگ زنی شد.

امراللهی از تکمیل بلوار فردوسی در سه ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: بلوار فردوسی به‌جز قسمت خیابان یاسمن در سه ماه آینده تکمیل‌شده و مورد بهره‌برداری کامل قرارگرفته تا یکی از مهم‌ترین محورهای شهر قم در اختیار شهروندان قرار گیرد.