توزیع متوازن فضای سبز در تمام مناطق شهری
توزیع متوازن فضای سبز در تمام مناطق شهری
بختیاری نایب رئیس شورای شهر قم گفت: سرانه فضای سبز هم در منطقه 6 شاید پایین‌ترین سرانه در شهر قم باشد؛ سرانه کلی شهر حدود 20 مترمربع اعلام شده که در منطقه 6 حدود 3 مترمربع است و باید بیش از پیش به تقویت سرانه فضای سبز منطقه توجه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن بختیاری امروز در حاشیه بازدید از منطقه ۶ شهر قم، با بیان اینکه منطقه ۶ جزو مناطق محروم شهر است اظهار کرد: درست است که شبکه معابر در منطقه نسبتا مطلوب است اما از نظر زیرساخت‌های شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به شدت ضعیف است و در دوره‌های مختلف به رفع این مسائل توجه نشده است.

وی با تاکید بر اینکه کل منطقه ۶ بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که حتی یک استخر هم در آن وجود ندارد گفت: سالن‌های ورزشی مناسب، فرهنگسرا و… در این منطقه نیاز است و از این جهت مردم در مشکل هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بافت جوان منطقه ۶، لزوم توجه به رفع نیازهای این منطقه را مورد تاکید قرار داد و افزود: پروژه‌هایی که در منطقه اجرا می‌شود از جمله مترو محدودیت‌هایی را در منطقه ایجاد کرده که موجب مشکلاتی برای مردم بوده است و باید به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در منطقه اهتمام ویژه داشت.

وی با بیان اینکه یکی از ورودی‌های اصلی شهر در منطقه ۶ است گفت: محور جعفریه محور مواصلاتی غرب کشور است که تردد بالایی در آن جریان دارد اما با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته همچنان دچار مشکلاتی است.
بیشتر بخوانید:

بختیاری اظهار کرد: سرانه فضای سبز هم در منطقه ۶ شاید پایین‌ترین سرانه در شهر قم باشد؛ سرانه کلی شهر حدود ۲۰ مترمربع اعلام شده که در منطقه ۶ حدود ۳ مترمربع است و باید بیش از پیش به تقویت سرانه فضای سبز منطقه توجه شود.

وی گفت: در خصوص دکل‌های برق هم در استان باید نگاه جدی به رفع مشکلات منطقه ۶ داشت.