دانشجو، سفیر علم، سرمایه امروز و ذخیره فردای کشور است
دانشجو، سفیر علم، سرمایه امروز و ذخیره فردای کشور است
دانشجو، سفیر علم، سرمایه امروز و ذخیره فردای کشور است، ضروریست تا همه مسئولین ضمن عمل به منویات مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم انقلاب،با اعتماد و بهره جویی از این استعدادهای ارزشمند، فضای جامعه را برای توسعه و گسترش مهیا سازند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای شهر قم با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو، این روز را به همه دانشجویان تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

باید همت شما این باشد که در دنیا به وضعی برسیم که اگر کسی بخواهد به تازه‌های علمی دست پیدا کند، مجبور باشد زبان فارسی یاد بگیرد. مقام معظم رهبری

جای بسی افتخار است که هر مناسبتی در برگ های زرین تاریخ انقلاب ما وجود دارد اشاره ای به مقاومت در برابر استکبار ستمگر و مقاومت در برابر زورگویان عالم دارد .
شانزدهم آذرماه سالروز شهادت سه قهرمان استکبارستیز و سه دانشجوی نخبه در سال ۱۳۳۲ به دست رژیم خونخوار پهلوی است که در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی به یکی از نمادهای درخشان استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل شده است.
و در این برهه حساس روز دانشجو، روزی برای تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت و پایداری در راه کسب علم و دانش،در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.
دانشجو، سفیر علم، سرمایه امروز و ذخیره فردای کشور است و یقینا گردش چرخ های تولید، رونق و پیشرفت کشور بدون همراهی جوانان فرهیخته و صاحب فکر وایده، عملیاتی نخواهدشدو ضروریست تا همه مسئولین ضمن عمل به منویات مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم انقلاب،با اعتماد و بهره جویی از این استعدادهای ارزشمند، فضای جامعه را برای توسعه و گسترش مهیا سازند.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو ۱۶آذر و شهدای دانشجو در جنگ تحمیلی ، شهدای دانشجوی مدافع حرم و دانشمند شهید محسن فخری زاده، امید آن دارند تا فردای میهن اسلامی با ارتقای قدرت علمی دانشجویان مملو از وجود دانشمندان متعهد و مسلمانی باشد که قله های افتخار و ترقی را یکی پس از دیگری فتح کنند و آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.