پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قم در پی درگذشت فقیه مبارز؛ آیت الله یزدی رضوان‌الله‌علیه
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قم در پی درگذشت فقیه مبارز؛ آیت الله یزدی رضوان‌الله‌علیه
آیت الله یزدی از مبارزان با سابقه تاریخ انقلاب اسلامی بود که وفاداری خود را به نظام و انقلاب در حساس ترین لحظات ثابت کرد و تا آخرین روزهای عمر بر اعتقادات راسخ خود ثابت قدم ماند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، به دنبال ارتحال ملکوتی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبارز قدیمی آیت الله یزدی ( قدس سره ) شورای شهر قم پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیئ
خبر ارتحال ملکوتی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبارز قدیمی موجب تالم و تاسف گردید.
آن عالم بزرگوار از مبارزان با سابقه تاریخ انقلاب اسلامی بود که وفاداری خود را به نظام و انقلاب در حساس ترین لحظات ثابت کرد و تا آخرین روزهای عمر بر اعتقادات راسخ خود ثابت قدم ماند.
آیت الله یزدی(قدس سره) در عرصه‌های خدمت حساس و مهمی همچون مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با خلوص تمام نقش‌آفرینی کرد ویاد و نامش همیشه در خاطره ها باقی خواهد ماند.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم این ضایعه دردناک را محضر حضرت بقیه الله امام عصر (اروحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله العالی) و به بیت مکرم و فرزندان برومند آن عالم وارسته تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم