ظرفیت سازمان توسعه و عمران شهرداری قم نیاز به توسعه دارد
ظرفیت سازمان توسعه و عمران شهرداری قم نیاز به توسعه دارد
امرالهی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: ظرفیت نقلیه و بخش فنی سایت موتوری سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ظرفیت بسیار ارزشمندی است که نیاز به توسعه دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح‌الله امراللهی در حاشیه بازدید از سایت موتوری شهرداری قم اظهار داشت: ظرفیت‌هایی است که در سنوات گذشته سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در بخش موتوری و مجموعه آسفالت شهر ایجاد کرده در سایت موتوری سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مشهود است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه این موضوع ظرفیت بسیار بزرگی است، افزود: موضوعی که بااهمیت است این است که اگر این پتانسیل دائماً بروز نشود ما همین ظرفیتی که داریم را هم از دست می‌دهیم.

امراللهی بیان داشت: با توجه به خرید کارخانه آسفالت مستقر در مجتمع امیرکبیر که توسط سازمان توسعه و عمران انجام شده و با پیشرفته‌ترین تجهیزات سازگار با محیط زیست فعالیت می‌کند ضرورتی به فعالیت کارخانه قدیمی آسفالت قم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این کارخانه تمام نیاز قم به آسفالت را تامین می‌کند، اظهار داشت: با این ظرفیت دیگر نیازی به خرید از کارخانه قدیمی نبوده و سالها تعطیل است و به دلیل مشکلات زیست محیطی لازم است که سریع تر اسقاط شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر به‌روز‌رسانی ظرفیت فنی سازمان توسعه و عمران، گفت: آخرین به روزرسانی تجهیزات سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با ۸ میلیارد تومان در سال ۹۵ انجام شد.

امراللهی از خدمات سازمان توسعه و عمران نیز قدردانی کرد و بیان داشت: در بخش فنی هم ظرفیت خوبی وجود دارد با توجه به بازنشستگی‌های تعداد بالایی از نیروها بخش فنی نیاز به تقویت دارد و باید نسبت به جایگزینی کاردان‌های فنی در حوزه مکانیکی و موتوری اقدام شود.