توجه به حوزه حمل و نقل؛ عاملی برای رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی
توجه به حوزه حمل و نقل؛ عاملی برای رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی
بخش حمل ونقل به عنوان زیرساخت توسعه، عامل مهم تحرک بخشی اقتصاد است و کارآمدی و توانمندی آن توسعه همه جانبه کشور را موجب خواهد شد، بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای شهر قم به مناسبت ۲۶ آذرماه؛ روز ملی حمل و نقل پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۲۶ آذرماه سال ۶۲ در دفترسترگ انقلاب اسلامی، صحنه جهاد و هم آوردی فعالان بخش حمل ونقل کشوراست. روزی که با فرمان بنیانگذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره) درپشتیبانی از خطوط مقدم جبهه و تامین مایجتاج عمومی کشوربه زیبایی و شکوه ثبت شده و زمینه ساز تحول درصنعت حمل ونقل کشور گردیده است ، بگونه ای که درچهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد گسترش فعالیت ها و اثربخشی بیش از پیش خانواده بزرگ حمل و نقل در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستیم. بخش حمل ونقل به عنوان زیرساخت توسعه، عامل مهم تحرک بخشی اقتصاد است و کارآمدی و توانمندی آن توسعه همه جانبه کشوررا موجب خواهد شد.

این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. اکنون که نماد حرکت و پویایی ایران اسلامی را می توان در طنین آوای فعالان حوزه حمل و نقل شنید، شایسته است به مسیر خدمت رسانی که مسئولان و مدیران این حوزه طی می نمایند، بنگریم و همچنین قدر و منزلت خانواده عظیم حمل و نقل را در آیینه تاریخ بیابیم.

بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می باشد، شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تبریک این روز به پیشگامان و فعالان این بخش مهم، برایشان از درگاه احدیت سلامتی، تندرستی، موفقیت و خیر و برکت و مجاهدت برای نیل به توسعه پایدار و خدمت به جامعه اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزومند است.

شورای اسلامی شهر مقدس قم