مصوّبه های رسمی دولت در حمایت از مدیریت شهری اجرایی شود
مصوّبه های رسمی دولت در حمایت از مدیریت شهری اجرایی شود
محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از این که مصوبه های رسمی و شفاف دولت در حمایت از مدیریت شهری محقق و اجرایی نشده است بیان داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید حامی و پشتیبان مدیریت شهری باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، محسن محرّری امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با بیان این که دفاع از حقوق مردم امری ضروری و لازم است اظهار کرد: هُشدارهایی که درباره الحاق بدون مطالعه ۵۶۰ هکتار به شهر قم انجام می شود نشان می دهد صبرها لبریز شده است.

وی این هُشدارها را واقعیت هایی مهم دانست و گفت: باید اذعان داشت که مسائل شورای شهر و شهرداری قم با مجموعه استانداری یا راه و شهرسازی، یکی و دو تا نیست و مسائل مختلفی را در بر می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با ابراز تأسف از این که مصوبه های رسمی و شفاف دولت در حمایت از مدیریت شهری محقق و اجرایی نشده است بیان داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید حامی و پشتیبان مدیریت شهری باشند.

محرّری با اشاره به این که مدیریت استان می تواند به داد مدیریت شهری برسد خاطر نشان کرد: البته مجموعه مدیریت شهری هم باید با یکدیگر هماهنگ و صدا و مطالبه واحد داشته باشند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در ادامه به لزوم استفاده از فرصت مطالبه گری عمومی توجه داد و یادآور شد: در عین حال که مردم باید مطالبه گری عمومی را فراموش نکنند، مسؤولان هم باید همه همت و توان خود را به خرج دهند تا مسائل و مشکلات مردم روز به روز کمتر و کمتر شود.

وی در پایان با اشاره به اعتراض های اخیر مدیریت شهری قم به الحاق ۵۶۰ هکتار زمین به محدوده شهری تصریح کرد: این اعتراض ها باید به گونه ای باشد که در کوتاه مدت به نتیجه برسد، در عین حال که نباید فضا به سمت تنش بین مسؤولان استان و شهر پیش برود، چراکه در این صورت قطعا مجموعه استان و شهر قم ضرر خواهند کرد.