عمر با برکت آیت الله مصباح در خدمت به اسلام ناب و انقلاب سپری شد
عمر با برکت آیت الله مصباح در خدمت به اسلام ناب و انقلاب سپری شد
آیت‌الله مصباح یزدی سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و پرورش شاگردانی عالم در موسسه ای بزرگ و تاثیر گذار سپری نمود و قدمی از موضع حق و دفاع از نظام و مقام معظم رهبری عقب ننشست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلای شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ (مجادله:۱۱)
ارتحال فقیه عالیقدر و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله علامه محمد تقی مصباح یزدی (رضوان‌الله ‌تعالی‌علیه) یار و مدافع خستگی ناپذیر ولایت و همراه ثابت قدم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و پرورش شاگردانی عالم در موسسه ای بزرگ و تاثیر گذار سپری نمود و قدمی از موضع حق و دفاع از نظام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عقب ننشست.
شورای اسلامی شهر مقدس قم این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارد.