تعرفه‌های مربوط به پارکینگ باید در سال ۱۴۰۰ اصلاح شود
تعرفه‌های مربوط به پارکینگ باید در سال ۱۴۰۰ اصلاح شود
محرری عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: توسعه خدمات و تعرفه‌های پارکینگ در سال ۱۴۰۰ باید بررسی و اصلاح شده و بر اساس قیمت‌های به‌روز تصمیمات لازم اتخاذ شود.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، محسن محرری، عضو شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به مشکلات قدیمی ایجاد و احداث پارکینگ‌ها به خصوص در هسته مرکزی شهر، اظهار کرد: تردیدی نیست که تعرفه‌های مربوط به پارکینگ باید در سال ۱۴۰۰ اصلاح شود تا بتوان بر اساس دریافت قیمت‌های تمام شده، خدمات کافی و مورد نیاز را به شهروندان ارائه داد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه احداث پارکینگ در کلانشهر قم، افزود: لایحه اخذ مجوز حذف پارکینگ در شرایط خاص و در هشت بند می‌تواند بخشی از مشکلات شهروندان را رفع کند و موانع موجود را تا حدودی از سر راه پروژه‌ها بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: توسعه خدمات و تعرفه‌های پارکینگ در سال ۱۴۰۰ باید بررسی و اصلاح شده و بر اساس قیمت‌های به‌روز تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: عوارض و بهای خدمات باید به‌روزرسانی شود هرچند در حال حاضر قیمت تمام شده پارکینگ برای اعضای شورا مشخص نیست و باید دقیق بررسی و کارشناسی شود.