رویکردها در حوزه فضای سبز در قم تغییر کرده است/اهتمام به کاشت درختان مثمر
رویکردها در حوزه فضای سبز در قم تغییر کرده است/اهتمام به کاشت درختان مثمر
سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه یکی از نکات مثبت در قم این است که رویکرد نسبت به فضای سبز تغییر کرده است گفت: امروز همه به اهمیت فضای سبز واقف هستند و درخت چون موجود زنده برای مردم مهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، سیدمجتبی سبحانی در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یکی از نکات مثبت در قم این است که رویکرد نسبت به فضای سبز تغییر کرده است گفت: امروز همه به اهمیت فضای سبز واقف هستند و درخت چون موجود زنده برای مردم مهم شده است.
وی بیان کرد: این مهم شدن فضای سبز نشان می‌دهد که مردم توسعه فضای سبز را درک کرده‌اند و ازین پس توقعات مردم هم بالاتر است و احساس نیاز به توسعه فضای سبز بیش از پیش است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم حفظ و نگهداری فضای سبز را امری مهم ذکر کرد و افزود: اگر فضای سبز در آینده درست نگهداری نشود مردم حساس خواهند شد؛ شاید اگر درخت کاشته نشود حساسیتی نباشد اما امروز مردم نسبت به نگهداری درختان حساسند.
وی اهتمام سازمان پارک ها به کاشت درختان مثمر را ضروری دانست و گفت: رهبر انقلاب سال‌هاست که نسبت به کاشت درختان مثمر اقدام می‌کنند و این درسی برای ماست که به تبعیت از ایشان نسبت به کاشت درختان مثمر اقدام کنیم.
سبحانی اقدامات امروز در توسعه فضای سبز را موجب رضایتمندی آیندگان دانست و گفت: کاری که امروز در حوزه فضای سبز انجام می‌شود در آینده جلوه خاص خواهد داشت و آیندگان از فضای جنگلی ایجاد شده راضی خواهند بود.