آغاز عملیات اجرایی پروژه فاز ۵ عمار یاسر
آغاز عملیات اجرایی پروژه فاز ۵ عمار یاسر
محرری با اشاره به بودجه 1000 میلیارد ریالی در اجرای پروژه فاز 5 عمار یاسر اظهار داشت: به‌زودی عملیات اجرائی پروژه فاز 5 عمار یاسر شامل خاک‌برداری و جدول‌گذاری از طرف خیابان معلم آغاز خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، محسن محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت تملک پروژه فاز ۵ عمار یاسر اظهار داشت: بازگشایی مسیر فاز ۵ عمار یاسر به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر در دوره پنجم قرار داشته است، که در طی سه سال گذشته به‌تدریج تعدادی از املاک واقع در مسیر متناسب با بودجه مصوب تملک گردیده است.

وی افزود: با توجه به افزایش شدید قیمت املاک در سال ۱۳۹۹ مقرر گردید با اختصاص بودجه فوق‌العاده، بخش اول این مسیر در حدفاصل خیابان معلم تا کوچه ممتاز بازگشایی و مابقی املاک واقع در مسیر نیز در سال ۱۴۰۰ تملک گردد.

محرری ادامه داد: در سال جاری تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه تملک املاک واقع در مسیر گردیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این رقم بالغ‌بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال گردد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر از همکاری مالکین و ساکنین محلی در انجام توافقات اظهار داشت: به‌زودی عملیات اجرائی شامل خاک‌برداری و جدول‌گذاری از طرف خیابان معلم آغاز خواهد گردید.