تعرفه بهای خدمات برخی سازمان های شهرداری قم تصویب شد
تعرفه بهای خدمات برخی سازمان های شهرداری قم تصویب شد
یکصد و هشتادمین نشست رسمی علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اصلاحیه و متمم بودجه سال 1399 برخی سازمان های تابعه شهرداری و همچنین تصویب عوارض و تعرفه بهای خدمات سال 1400 برخی دیگر از این سازمان ها همراه بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، در این نشست که امروز در ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر تشکیل شد، برخی لوایح ارسال شده از سوی شهرداری به شورای شهر اعلام وصول شد.

همچنین لایحه اخذ مجوّز متمّم بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان کشتارگاه و سازمان زیباسازی شهرداری در کنار لایحه اخذ مجوز اصلاحیه بودجه سال جاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری از جمله مواردی بود که در نشست امروز به تصویب رسید.

در عین حال لوایح اخذ مجوز تعیین عوارض و تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۰ برخی از سازمان های شهرداری از جمله سازمان میادین و تره بار، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان کُشتارگاه و سازمان زیباسازی هم از دیگر مصوبات امروز اعضای شورای اسلامی شهر بود.

ارائه استفساریه کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر درباره قانون منع فروش بخش دیگری از دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم بود.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر قم در این نشست از اعضای شورا خواست تا پیگیری ها و رایزنی های لازم را درباره جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم در جلسات کمیسیون های تخصصی به انجام برسانند تا این لایحه در زمان مقرر، نهایی شود و به تصویب برسد.