بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه مدیریت شهری از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است
بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه مدیریت شهری از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است
جلالی با اشاره به تقدیم بودجه 1400 شهرداری کلانشهر قم برای بررسی و تصویب به شورای شهر قم اظهار داشت: امیدواریم بودجه سال 1400 شهرداری قم در ارتباط با مدیریت شهری بتواند نیازهای شهر و شهروندان را درنظر گرفته و موجبات رضایت شهروندان را نیز فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم در یکصدو هشتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با بیان اینکه شورای شهر بررسی و تصویب به‌موقع بودجه ۱۴۰۰ را در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه مدیریت شهری از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است و دراین‌باره تلاش مضاعفی داریم.

عبدالله جلالی با بیان اینکه لایحه بودجه سنواتی شهرداری دارای اهمیت زیادی است چراکه به سرنوشت یک سال شهر مربوط می‌شود و باید در فرصتی مقتضی آن را بررسی کرد افزود: نشست‌های متعددی در کمیسیون‌های مختلف به‌ویژه کمیسیون تلفیق درباره این اصلاحیه و متمم بودجه برگزارشده است و ما تقدیم بودجه ۱۴۰۰ را با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به فال نیک می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی و بررسی لایحه بودجه سنواتی نیاز به زمان کافی دارد و باید به‌صورت همه‌جانبه و کارشناسی دیده شود، چراکه سرنوشت یک سال شهر به آن وابسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: از هفته گذشته کمسیون‌های تخصصی کار خود را آغاز کرده‌اند و جزئیات این لایحه بررسی می‌شود تا تکلیف یک‌ساله فعالیت شهرداری به‌موقع مشخص شود.

به گفته جلالی امیدواریم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم در ارتباط با مدیریت شهری بتواند نیازهای شهر و شهروندان را درنظر گرفته و موجبات رضایت شهروندان را نیز فراهم کند.

وی در مورد اصلاحیه و متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری نیز افزود:جلسات متعددی در این ایام برگزار شد و در تمام جلسات نیز نمایندگان شهرداری حضور داشتند و در حقیقت ارقام نهایی با هماهنگی میان شورا و شهرداری ایجادشده که لایحه به رأی گذاشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد:این بودجه به ۲ هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان وصولی به تصویب شد، همچنین لایحه اخذ مجوز تنفیذ اختیار انجام پیمان‌های نگهداری فضای سبز برای اسفند ۱۳۹۹ تا اسفند ۱۴۰۱ به میزان ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به تصویب اعضای شورای اسلامی در آمد.

جلالی با گرامیداشت دهه فجر نیز بیان کرد: ۱۹ بهمن مصادف با بزرگداشت نیروی هوایی و یادآور حماسه بزرگ در سال ۵۷ است که آن را گرامی می‌داریم.