درختکاری عامل تزریق حیات و نشاط اجتماعی به جامعه است
درختکاری عامل تزریق حیات و نشاط اجتماعی به جامعه است
سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم درختکاری را سبب ایجاد نشاط، سلامتی و تنفس در شهر دانست و افزود: توسعه فضای سبز، سبب از بین رفتن آلودگی، بیماری و به دنبال آن کاهش انزوا شده که این اقدام ارزشمند و عامل سلامتی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در مراسم کاشت درخت با حضور جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ اظهار داشت: رها شدن از دام اعتیاد اقدام بسیار ارزشمندی بوده که امیدواریم خداوند در ادامه این هدف به این عزیزان کمک کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم درختکاری را سبب ایجاد نشاط، سلامتی و تنفس در شهر دانست و افزود: توسعه فضای سبز، سبب از بین رفتن آلودگی، بیماری و به دنبال آن کاهش انزوا شده که این اقدام ارزشمند و عامل سلامتی است.

سبحانی ثابت با اشاره به تجدید حیات افراد کنگره ۶۰ عنوان کرد: این افراد از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردارند که به این وسیله توانسته زندگی خود را احیاء و دارای قدرت غلبه بر نفس باشند.

وی با ابراز خوشحالی از بازگشت بیماران گرفتار اعتیاد به زندگی، ابراز کرد: این افراد علاوه بر تعیین هدف بزرگ و متعالی باید این نکته را مدنظر داشته که در مسیر بسیار دشواری قدم برداشته و نباید هیچ عاملی سبب سستی در این عرصه شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید دوباره بر ضرورت ایجاد اعتمادبه‌نفس در بیماران بهبودیافته از اعتیاد، خاطرنشان کرد: درختکاری سبب تزریق حیات به جامعه و عامل ایجاد نشاط اجتماعی است.