شعبان؛ فصل مناجات با خدا
شعبان؛ فصل مناجات با خدا
حلول ماه مبارک شعبان ماه عشق و رحمت خداوندی و ماه ولادت سرور آزادگان جهان حسین ابن علی ، اسوه عشق وادب و مردی ماه بنی هاشم ، اباالفضل العباس، زین العابدین ،علی ابن الحسین علیهم السلام و ماه میلاد بهانه خلقت مهدی موعود عج الله تعالی فرجه شریف برهمگان تبریک و تهنیت باد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم به مناسبت حلول ماه بارک شعبان، ماه مناجات با خدای متعال، پیام صادر کرد. تن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رسول خدا (ص) می فرمایند:
رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

ماه شعبان المعظم ، از ماه های بزرگی  است که ایام نورانی رویش گلهای معطر نبوی(ص) در دامان ولایت علوی در این ماه عزیز قرار دارد.

اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه به ویژه ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فرصت مغتمی است تا مقام و منزلت سپاهیان پاسدار انقلاب اسلامی را گرامی بداریم. سلحشورانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شایستگی وظیفه پاسداری و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب را به عهده داشته اند.

از سویی ولادت پرچمدار صحنه خونبار کربلا حضرت حضرت ابوالفضل عباس(ع)، مجالی است تا قدردان جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های عزیزان جانبازی باشیم که موجب مباهات و سربلندی نظام مقدس اسلامی گشته اند و همچنین ایثارگرانی که با پیروی از امام سجاد(ع) نماد مقاومت در برابر کید دشمنان و پایداری تا پیروزی شده اند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مراجع عظام تقلید، عموم مردم شریف شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)،خصوصا سپاهیان سرافراز، جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهره مندی از این ماه پر فضیلت، ماه مغفرت و بندگی را برای همه مسلمانان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم