دوازده فروردین روز تجلی اراده ملت ایران است
دوازده فروردین روز تجلی اراده ملت ایران است
دوازده فروردین روز تجلی اراده ملت ایران و از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که در این روز ملت قهرمان و همیشه در صحنه با مجاهدت ها و ایثار خود ، ضمن نفی استبداد و استکبار ، به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای آری دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۲ فروردین، روزی که ایرانیان با بصیرت سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی ناپذیر امضا نمودند، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در روز بزرگ و تاریخ ساز ۱۲ فروردین، با خلق حماسه ای بدیع توسط مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، نظامی شکل گرفت که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.
دوازده فروردین روز تجلی اراده ملت ایران و از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که در این روز ملت قهرمان و همیشه در صحنه با مجاهدت ها و ایثار خود ، ضمن نفی استبداد و استکبار ، به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای آری دادند و روز جمهوری اسلامی در واقع تاییدی بر تمام آرمان های زیبای انقلاب بود و ملت ایران در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی ناپذیر امضاء نمودند .
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامی داشت سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها و تبریک فرا رسیدن دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ، و سیزدهم فروردین ماه به عنوان روز گرامیداشت طبیعت امیدوار هستند مردم شریف و فهیم شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، امسال با درک حساسیت ویژه و احتمال تکثیر و گسترش ویروس منحوس کرونا ، با ارج گذاری به نشانه های طبیعت خداوندی، سیزدهمین روز از سال را در کانون گرم خانواده خود از حضور گرم یکدیگر بهره ببرند و اجازه ندهند به این جهت خدای ناکرده لباس بیماری بر تن عزیزان پوشانده شود.
شورای اسلامی شهر مقدس قم