لزوم افزایش جبهه‌های کاری‌ در پروژه مترو قم/فعالیت‌ها در مترو سه شیفت شود
لزوم افزایش جبهه‌های کاری‌ در پروژه مترو قم/فعالیت‌ها در مترو سه شیفت شود
عبدالله جلالی در نشست بررسی آخرین وضعیت مترو قم خواستار توسعه جبهه‌های کاری مختلف قطار شهری برای تسریع در روند اجرای آن و بهره‌برداری فاز نخست در خردادماه ۱۴۰۰ شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در حال حاضر بستر لازم برای کار در مترو قم فراهم است و می‌توان جبهه‌های کاری را توسعه داد.

جلالی با تأکید بر اینکه با توجه به نگاهی که مدیران استان قم به این طرح داشتند پیش‌بینی خوبی برای حمایت مالی صورت گرفته و به لحاظ منابع مالی مشکل خاصی ندارد، تصریح کرد: هم شورا، شهرداری و نمایندگان مجلس منابع مالی را تأمین کردند و معتقدیم باید جبهه‌های کاری توسعه یابد و اگر قرار است کار در یک فاصله زمانی مشخص تمام شود و باید پشتیبانی مالی نیز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در موضوع املاک در جلسه‌های شورا و شهرداری تاکیدهای لازم انجام و مقررشده است، املاکی که مشکل ندارد را در اختیار پیمانکار قرار دهیم، اما درخواست ما این است جبهه‌های کاری توسعه و حتی سه شیفت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم تسریع در افتتاح مترو است، ابراز کرد: شورای اسلامی شهر آماده هرگونه همکاری است و در جاهایی که نیاز به حمایت است هماهنگی می‌کند.