ضعف عملکردی در ستاد بازآفرینی قم مشهود است
ضعف عملکردی در ستاد بازآفرینی قم مشهود است
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ضعف عملکردی را در ستاد بازآفرینی استان قم مشهود است، اظهار داشت: ما همچنان نگران بافت فرسوده، محدوده تاریخی و اطراف حرم مطهر هستیم و مشکلات آن نیز دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با گرامیداشت ماه رمضان، موضوع بازآفرینی شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ایجاد وقفه در طرح ۴۸ هکتاری که پشتوانه حرم مطهر بود، هنوز تعیین تکلیف نشده و نگرانی‌ها را تشدید می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: اگر این موضوع حل‌وفصل نشود و اراده جمعی و استانی صورت نگیرد، شاهد این مشکلات هستیم که هیچ اتفاقی در بافت تاریخی، فرسوده و اطراف حرم مطهر به‌عنوان نگین شهر قم نمی‌افتد .

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر اساس ادعای مسئولان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اختصاص درصدی از فروش املاک دولتی برای اماکن مقدسه است، افزود: علی‌رغم ادعا و اظهارنظری که مسئولان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر وجود چنین ظرفیتی در جلسه‌ای که با حضور تولیت آستان مقدس نیز مطرح کردند هنوز هیچ اتفاقی نیز در این رابطه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان نماینده مردم مطالبه گر این موضوع هستیم و اگر قانون پیش‌بینی کرده و مسئولان مربوطه نیز اعلام می‌کنند باید در عمل نشان داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ضعف عملکردی را در ستاد بازآفرینی استان قم مشهود است، خاطرنشان کرد: ما همچنان نگران بافت فرسوده، محدوده تاریخی و اطراف حرم مطهر هستیم و مشکلات آن نیز دنبال می‌شود.