معافیت مهمان‌پذیرها از پرداخت عوارض سال ۹۹ در قم
معافیت مهمان‌پذیرها از پرداخت عوارض سال ۹۹ در قم
در جلسه رسمی شورای اسلامی قم ضمن بررسی بودجه سازمان‌های بهسازی اطراف حرم مطهر و آتش‌نشانی، از معافیت 9 ماهه عوارض سال 99 تالارها و هتل‌ها و معافیت کامل مهمان‌پذیرها در سال گذشته خبر داده شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با حضور شهردار، معاونان شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

در بخشی از این جلسه اعضای شورای شهر قم به بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) رأی مثبت دادند.

اعضای شورا لایحه اخذ مجوز بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) را موردبررسی قرار دارند و بودجه این سازمان از حیث وصولی و هزینه به میزان ۳۹۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به تصویب رسید.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه امروز خود متمم سال ۹۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از حیث وصولی و هزینه به مبلغ بیش از ۶۹۵ میلیارد ریال را تصویب کردند.

معافیت مهمان‌پذیرها، تالارها و هتل‌ها از پرداخت عوارض سال ۹۹

در بخش دیگری از این جلسه موضوع لایحه معافیت مهمان‌پذیرها، تالارها و هتل‌ها از پرداخت عوارض را در سال ۹۹ در راستای حمایت از اشتغال و کارآفرینی به علت شیوع کرونا موردبحث و بررسی قرار گرفت.

پس از تحلیل و بررسی این موضوع، معافیت کامل مهمان‌پذیرها و دریافت سه ماه از عوارض تالارها و هتل‌ها در پرداخت عوارض سال ۹۹ شهرداری به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

در جلسه شورای اسلامی شهر همچنین موضوع نامگذاری ۱۴ کوچه و خیابان بنام مبارک شهدا به تصویب رسید.