روز کارگر؛ روز میثاق با رنج و درد
روز کارگر؛ روز میثاق با رنج و درد
بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول کارفرمایان و افراد کارآفرینی است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش در کشور عزیزمان شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای شهر قم با توجه به فرا رسیدن روز کارگر پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

امام خمینی (ره):
حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

جایگاه والای کارگران ، این قشر ارزشمند فعال و پویای جامعه در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان کارگری را می‌بوسد و می‌فرماید: ” این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند “. بیان و توصیف ارزشمند پیامبر گرامی اسلام، نشانگر نهایت احترام و ادبی است که اسلام برای کارگر قائل است .

ارزش گذاری فاخر پس از انقلاب اسلامی و تخصیص روزی به مجاهدان بی ادعای عرصه کار ؛ که نقش آفرینی آنان در بخش های مختلف به ویژه حوزه خدمات شهری بسیار قابل توجه است نشانگر اهمیت و رسالت و جایگاه والای آنان در جامعه و تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.

شورای اسلامی شهر مقدس قم در کنار مدیریت خدوم شهری، افتخار همکاری با تعدادی از بهترین فرزندان غیور و پرتلاش را دارد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان در راه خدمت رسانی به شهروندان شریف قم می باشد.

در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامگذاری شده است، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه قران و رحمت الهی، هفته و روز کارگر را به یکایک کارگران عزیزان تبریک می گوئیم.

بدون تردید افتخارات امروز مدیریت شهری شهر مقدس قم مدیون و مرهون تلاش و همراهی جامعه بزرگ کارگری است و اگر امروزه شاهد موفقیت هایی چشمگیر در عش آل محمد(ص) هستیم بخش مهمی از آن به یمن برکت تلاش شبانه روزی این قشر تلاش گر است.

شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تقدیر از کارگران متعهد و پرتلاش این روز خجسته را به یکایک آنان تبریک عرض نموده ، توفیق روز افزون و سلامتی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارد.

شورای اسلامی شهر مقدس قم