حماسه سوم خردادماه؛ تجلی توجه خاصه خدای متعال است
حماسه سوم خردادماه؛ تجلی توجه خاصه خدای متعال است
پیروزی بزرگ سوم خرداد سال 1361 تجلی توجه خاصه خداوند قادر متعال و یادآور جان‌فشانی و ایثارگری غیور مردان و رزم‌آوران سلحشوری است که با تکیه‌بر قدرت لایزال الهی دشمن بعثی را در اوج غرور و تکیه‌بر قدرت‌های استکباری در هم شکستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است»
امام خمینی (ره)

پیروزی بزرگ سوم خرداد سال ۱۳۶۱ تجلی توجه خاصه خداوند قادر متعال و یادآور جان‌فشانی و ایثارگری غیور مردان و رزم‌آوران سلحشوری است که با تکیه‌بر قدرت لایزال الهی دشمن بعثی را در اوج غرور و تکیه‌بر قدرت‌های استکباری در هم شکستند.

بدون تردید روز آزادسازی خرمشهر، یادآور نقطه عطف سال‌های دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی‌ترین بسیجیان، سپاهیان و ارتشیان گمنام و فرماندهانی بی‌باک همچون سردار دل‌ها شهید سلیمانی به خدای رحمان است که جهاد درراه او و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و ارزش‌های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت، ایثار و پیروزی به محضر فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای “مدظله‌العالی”، علما و مراجع عام تقلید، مردم ایثارگر و مقاوم خرمشهر، خانواده معظم شاهد و ایثارگر شهر کریمه اهل‌بیت (س)، توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف تاریخ انقلاب و دفاع از دستاوردها و آرمان‌های آن را در سایه رهبری رهبر معظم انقلاب، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارند.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم