امام خمینی(ره)؛ یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان جهان است
امام خمینی(ره)؛ یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان جهان است
همزمانی بزرگداشت ایام رحلت بنیانگدر جمهوری اسلامی ایران با شهادت امام جعفر صادق (ع) یادآور آن است امام راحل فقیه آل محمد(ص)، حقیقتاً شاگرد مکتب سیاسی و فقهی جعفری بودند و با نهضت خود علیه دستگاه ظلم و ستم شاهنشاهی، سلوک خود در راه اهل‌بیت (ع) را آشکار کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت ایام  چهاردهم و پانزدهم خردادماه پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور شخصیتی بزرگ، تاریخ ساز و حرکتی فراموش نشدنی است که با بصیرت، ژرف نگری و عظمت خود نه تنها ایران را از سلطه بیگانگان و نظام پلید ستمشاهی رهایی بخشید بلکه زمینه را برای رشد و حرکت جبهه ای برای مقاومت علیه زورگویان عالم در سرتاسر جهان فراهم آورد.
همزمانی بزرگداشت این ایام با شهادت امام جعفر صادق (ع) یادآور آن است امام راحل ما آن فقیه آل محمد(ص) حقیقتاً شاگرد مکتب سیاسی و فقهی جعفری بودند و با نهضت خود علیه دستگاه ظلم و ستم شاهنشاهی، سلوک خود در راه اهل‌بیت (ع) را آشکار کردند.
امسال ملت بزرگ ایران اسلامی و امت وفادار در حالی به استقبال گرامیداشت سالگرد رحلت امام و پیر و مراد خود به عنوان شاگرد راستین مکتب سیاسی و فقهی جعفری می‌رود که این ایام مقارن با ایّام شهادت امام جعفر صادق (ع) است.
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس به ویژه مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر مدافع حرم و تجدید عهد با آرمانهای بلند امام راحل (رحمت الله علیه) آرزو می کند مردم بزرگ شهرکریمه اهل بیت(ع) ضمن حضوری حماسی در پای صندوق های رای با انتخاب فرد اصلح به پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.
شورای اسلامی شهر مقدس قم