جابجایی و تغییر کاربری پارکینگ مکانیزه معلم
جابجایی و تغییر کاربری پارکینگ مکانیزه معلم
اعضای شورای اسلامی شهر قم با تغییر کاربری پارکینگ مکانیزه معلم و جانمایی ساخت آن در محلی دیگر موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و امور سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مقدس قم در جلسه رسمی و علی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: فروش تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی این پارکینگ بر اساس نظر کارشناس قیمت‌گذاری به ترتیب ۷۵۸ و ۷۴۰ میلیون تومان و درمجموع حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مجید اخوان همچنین اضافه کرد: بر این اساس تجهیزات موردنظر به مزایده گذاشته خواهد شد.

و اما رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر دراین‌باره به محل هزینه درآمد حاصل از مزایده تجهیزات این پارکینگ مکانیزه توجه داد و گفت: این نکته باید در تصمیم‌گیری شورای شهر در این موضوع مورداشاره قرار گیرد، هرچند تردیدی نیست که این درآمدها و یا تجهیزاتی که از این پارکینگ فروخته نمی‌شود، باید صرفاً در امور پارکینگ‌های شهری هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز دراین‌باره به‌ضرورت تصمیم هم‌زمان برای تجهیزات و ساختمان این پارکینگ مکانیزه اشاره و اظهار کرد: ساختمان این پارکینگ می‌تواند به‌عنوان ساختمان اداری قطار شهری مورداستفاده قرار گیرد.

عبدالله جلالی ادامه داد: بنده این پیشنهاد را در شورای قطار شهری هم متذکر شده‌ام و امیدوارم موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: البته برخی از تجهیزات این پارکینگ در لیست مزایده نیست و بدیهی است این تجهیزات در مجموعه خود شهرداری و یا سازمان‌های تابعه قابل‌استفاده خواهد بود.

بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر قم در نشست رسمی علنی امروز خود لایحه اخذ مجوز فروش تجهیزات پارکینگ مکانیزه معلم و در عوض، جانمایی ساخت این پارکینگ در محل مناسب و ترجیحاً در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را به تصویب رساندند.