افزایش کاشت درختان مثمر در فضای سبز قم/لزوم حفظ باغات شهر
افزایش کاشت درختان مثمر در فضای سبز قم/لزوم حفظ باغات شهر
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، توسعه فضای سبز در بافت قدیمی شهر را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: شهروندان ساکن در بافت فرسوده از نبود فضای سبز مناسب در این منطقه از شهر گلایه‌مند هستند که شهرداری باید این مهم را در اولویت برنامه قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، با قدردانی از اقدامات شهرداری در حوزه توسعه فضای سبز اظهار داشت: فضای سبز شهر تغییر کرده و با توجه به آب‌وهوای قم این تغییرات مشهود است، اما هنوز ایده آل نیست و باید به سمت درختان سرسبزتر و مثمر برویم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، توسعه فضای سبز در بافت قدیمی شهر را موردتوجه قرار داد و افزود: شهروندان ساکن در بافت فرسوده از نبود فضای سبز مناسب در این منطقه از شهر گلایه‌مند هستند که شهرداری باید این مهم را در اولویت برنامه قرار دهد.

وی بر لزوم حفظ باغ‌ها در شهر قم تأکید و ابراز کرد: باغ‌های باقی‌مانده را نباید به این راحتی از دست بدهیم و شهرداری باید مراقبت لازم را داشته باشد که اجازه تغییر کاربردی در آن صورت نگیرد.