شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی؛ توسعه خود را با ظرفیت مردم دنبال می کنند
شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی؛ توسعه خود را با ظرفیت مردم دنبال می کنند
شهرداری ها و دهیاری ها با به دوش کشیدن وظیفه ای بسیار مهم ، ضمن برنامه ریزی و تکیه بر شیوه ها و روش های مختلف فنی ، بدون منت تلاش می کنند شرایط مساعد و مناسبی را برای زندگی مردم فراهم کنند و به این جهت به خود می بالند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی روز شهرداریها و دهیاری ها را تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«خدمت به مردم» را عطیه الهی بدانید. مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)

 

انتخاب روزی به نام و یاد  «شهرداری و دهیاری» بهانه ای است برای قدردانی از نهادی مهم، که افتخار خادمی مردمی خوب در شهر و استان شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مجاوران و زائران آن بانوی نورانی را دارند.

شهرداری ها و دهیاری ها با به دوش کشیدن وظیفه ای بسیار مهم، ضمن برنامه ریزی و تکیه بر شیوه ها و روش های مختلف فنی ، بدون منت تلاش می کنند شرایط مساعد و مناسبی را برای زندگی مردم فراهم کنند و به این جهت به خود می بالند.

چهاردهم تیرماه فرصت مغتنمی است تا مردم خوب میهن اسلامی با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی بیشتر، با خدمات شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان دو نهاد مدیریتی مهم با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم  آشنا شوند .

اعضای شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک این روز، از خدمات خالصانه کارکنان پرتلاش و خدوم دهیاری‌ها و شهرداری ها تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان عرصه مدیریت شهری و روستایی مسئلت دارند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم