پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دولت
پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دولت
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه شهدای فداکار دولت و ضمن ارج نهادن به تلاش های کارمندان شهرداری و شورای اسلامی شهر مقدس قم توجه آنان را به رسالت خطیر پیکره بزرگ مدیریت شهری و لزوم توجه به ساکنین، مجاورین و زائرین شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) جلب می نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
هفته نخست شهریور ماه که هفته دولت نام گذاری شده است، یادآور شهادت مظلومانه دو بزرگ مرد ماندگار در برگ های زرین تاریخ انقلاب، رجایی و با هنر و جمعی از یاران باوفای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

این دو مرد بزرگ و انقلابی راستین با تاسی بر ائمه معصومین (ع) تجلی روشنی از روحیه خدمتگزاری به مردم را به نمایش گذاشتند و بی شک می توانند الگوی خوبی برای مدیران در این روزهای حساس باشند.
چهارمین روز از ششمین ماه سال هم به نام کارمند اختصاص یافته است؛ هم آنانی که گران بها ترین سرمایه های هر سازمان و نهادی برای دست یابی به اهداف و عامل شکوفایی و توسعه شهر و دیار خود هستند.
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه شهدای فداکار دولت و ضمن ارج نهادن به تلاش و همت مردان و زنان خدوم عرصه های اداری و اجرایی کشور ، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمام خدمتگزاران صدیق دولت و کارکنان خدوم دستگاهها و نهادهای استان تبریک عرض نموده، و ضمن تقدیر از تلاش های کارمندان شهرداری و شورای اسلامی شهر مقدس قم توجه آنان را به رسالت خطیر پیکره بزرگ مدیریت شهری و لزوم توجه به ساکنین ، مجاورین و زائرین شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) جلب می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم