از تمدید قرارداد مشاوران شورای شهر تا ارائه طرح مرکز پژوهش های شورا
از تمدید قرارداد مشاوران شورای شهر تا ارائه طرح مرکز پژوهش های شورا
نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم با ارائه و تصویب برخی لوایح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس  قم، در ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد، لایحه اخذ مجوز اعمال مساعدت بابت خدمات دفن خونابه و پسماندهای یکی از کُشتارگاه ها به تصویب رسید.

در این باره رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر در سخنانی گفت: این کُشتارگاه باید سیستم تصفیه خود را راه اندازی کند.

سیدمجتبی سبحانی ثابت همچنین بیان کرد: البته با توجه به برخی محدودیت ها و برای مساعدت به این کُشتارگاه و راه اندازی نهایی سیستم تصفیه، مقرر شد که تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی در شش ماه نخست سال جاری برای این کُشتارگاه منظور شود.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در نشست امروز خود با افزایش حق القدم ائمه جماعات شهرداری نیز موافقت کردند.

در این باره، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اظهار کرد: پیشنهاد مصوب قبلی، افزایش این حق القدم از ۶۰۰ به ۸۰۰ هزار تومان بود.

حسین صابری ادامه داد: بر اساس لایحه جدید شهرداری، افزایش این حق القدم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در ماه از ابتدای شهریور ماه امسال اجرایی می شود.

در این نشست و بر اساس اعلام نرجس نیازمند به عنوان منشی شورای اسلامی شهر، سه لایحه جدید و از جمله لایحه ۳۳ مورد پیشنهاد نامگذاری شوارع و معابر شهری اعلام وصول شد.

در عین حال اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با تمدید قرارداد برخی مشاوران شورای اسلامی شهر از جمله ابراهیم دلشاد معارف، علی گنجیان، علی کاویان، سید جمال طباطبایی، صابر ابوطالبی، علیرضا کهن، محمد عاشوری و احمد فقیهی در حوزه ریاست و کمیسیون های مختلف شورای شهر تا پایان سال موافقت کردند، ضمن آن که تمدید قرارداد احمد نامداری به عنوان مشاور رسانه ای شورای اسلامی شهر قم نیز به تصویب رسید.

تقدیر از محمدتقی شیروانی، داود روشن روش و ذوالفقار عشقی زاده به عنوان سه کارمند شهرداری با سابقه اسارت در دوران دفاع مقدس بخش دیگری از نشست امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم بود.

همچنین در این نشست از خدمات ۱۰ پزشک منتخب قمی شامل آقایان آخوندزاده، شاطریان، داودآبادی، شکوهیان، گودرزی، شاهدی و حسینی و همچنین خانم ها محمدی عراقی، فلاح و بابایی تقدیر شد.

پایان نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز با اعلام جلسه غیرعلنی برای بررسی انتظام بیشتر شورا و بحث درباره طرح ارائه شده جهت راه اندازی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همراه بود.