اجرای ۴ پروژه شهری در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان توسعه و عمران
اجرای ۴ پروژه شهری در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان توسعه و عمران
دکتر دهناد به فعالیت‌های مهم عمرانی در دست اقدام سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اشاره کرد و اظهارداشت: سال گذشته سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، شش پروژه کلان‌شهری ازجمله تقاطع بزرگ ولی‌عصر(عج) و تقاطع سلام در ابتدای ورودی قم از سمت جعفریه را به بهره‌برداری رساند و امسال نیز چهار پروژه در دست اجرا دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمحمدحسین دهناد در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در دوره جدید برای هر سازمان یک ناظر شورا انتخاب کرده تا هر عضوی از طرف شورای اسلامی وظیفه نظارت بر عملکرد آن سازمان را داشته باشد.
وی که ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان توسعه و عمران است، ابراز کرد: در بازدیدی که از این سازمان انجام شد جلسه هیئت‌مدیره برگزار و گزارش از مسائل فنی و پروژه‌های مختلف عمرانی ارائه شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همچنین از یکی از پروژه‌های عمرانی نیز بازدید به عمل آمد، اذعان کرد: سازمان توسعه و عمران نقش مهم و پررنگی در اجرای طرح‌های عمرانی داشته و بازوی اجرایی شهرداری در کنار سایر پیمانکاران به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم امروز به‌عنوان یک سازمان نقش‌آفرین در اجرای طرح‌های عمرانی، دارای توانایی فنی از حیث نیروی انسانی متخصص و تجهیزاتی بوده و کارخانه‌های مختلف ازجمله کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن نیز در اختیار دارد.
دهناد به فعالیت‌های مهم عمرانی در دست اقدام این سازمان اشاره کرد و افزود: سال گذشته سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، شش پروژه کلان‌شهری ازجمله تقاطع بزرگ ولی‌عصر(عج) و تقاطع سلام در ابتدای ورودی قم از سمت جعفریه را به بهره‌برداری رساند و امسال نیز چهار پروژه در دست اجرا دارد.
وی یادآور شد: این پروژه‌ها شامل تونل ادامه بلوار جمهوری از سمت میدان امام حسین(ع) با۵۲ درصد پیشرفت، ادامه تونل غدیر تا عمار یاسر ، تقاطع شهدای روحانیت در بلوار امام رضا(ع) و تقاطع شهدای مدافع سلامت با ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.