توجه به مناطق محروم سبب ایجاد سرمایه اجتماعی بیشتری برای نظام و انقلاب خواهد بود
توجه به مناطق محروم سبب ایجاد سرمایه اجتماعی بیشتری برای نظام و انقلاب خواهد بود
مالکی نژاد با تأکید بر اینکه توجه به محله‌های کمتر برخوردار در اولویت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم قرار دارد، اظهار داشت: گاهی حتی بودجه‌های اندک هم می‌تواند بخش مهمی از مشکلات محله‌های محروم را رفع کند، ضمن آنکه این‌گونه اقدامات سبب ایجاد سرمایه اجتماعی بیشتری برای نظام و انقلاب خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، هفتمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با حضور شهردار، معاونان شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

یکی از موضوعات مهم در این جلسه، بررسی تشکیل کمیته توسعه متوازن شهری بود که حسن مالکی نژاد ضرورت راه‌اندازی این کمیته در مدیریت شهری رو مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: مدیریت شهری در سال‌های اخیر اجرای کارهای بزرگی مانند بازگشایی معابر شهری را در دستور کار داشته‌اند.

حسن مالکی نژاد اضافه کرد: خوشبختانه این پروژه‌های بزرگ توانسته‌اند بخشی از مشکلات استخوان‌بندی شهر را حل کنند، اما باید توجه داشت که همزمان با این اقدامات لازم، از برخی محله‌های محروم غفلت داشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه بر این اساس، توجه به محله‌های کمتر برخوردار در اولویت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم قرار دارد یادآور شد: ازاین‌رو شایسته است تا نمایندگان مردم در شورا هم بیشتر در مناطق محروم حضورداشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: باید گفت گاهی حتی بودجه‌های اندک هم می‌تواند بخش مهمی از مشکلات محله‌های محروم را رفع کند، ضمن آنکه این‌گونه اقدامات سبب ایجاد سرمایه اجتماعی بیشتری برای نظام و انقلاب خواهد بود.