پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالحسین چهل‌اخترانی
پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالحسین چهل‌اخترانی
شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالحسین چهل‌اخترانی، مردی بزرگ از سلاله سادات و از بزرگان خاندان چهل اخترانی که عمر خویش را در خدمت به اهل بیت علیهم السلام صرف نمود و در ماه سوگ آل الله(ع) به لقاءالله پیوست را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالحسین چهل‌اخترانی را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ان المتقین فی جنات و نهر
عاش سعیداً و مات سعیداً
خبر رحلت مردی بزرگ از سلاله سادات و از بزرگان خاندان چهل اخترانی که عمر خویش را در خدمت به اهل بیت علیهم السلام صرف نمود و در ماه سوگ آل الله(ع) به لقاءالله پیوست، موجب اندوه اهالی شهرکریمه اهل بیت(س) شد.
این پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از سلاله پاکی بود که بیش از یک قرن است که پرچم عزای سالار شهیدان را برافراشته اند و نقش به سزایی در قیام پانزده خرداد سال ۱۳۴۲ مردم قم بعد از دستگیری حضرت امام خمینی (ره) داشتند.
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم رحلت غم انگیز پیرغلام اهل بیت(ع)؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالحسین چهل‌اخترانی را به حوزه های علمیه، هیئات مذهبی، عموم مردم شریف قم و خانواده و وابستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایند.