امید آفرینی در جامعه باید مورد توجه نخبگان و خواص باشد
امید آفرینی در جامعه باید مورد توجه نخبگان و خواص باشد
دکتر اسلامی با اشاره به اینکه عمار یاسر نماد بصیرت و روشنگری است، تاکید کرد: یكى از كارهاى مهم نخبگان و خواص، تبيين است؛ امید آفرینی مقوله ای است که در کنار بیان واقعیت ها به دور از هر گونه نگاهی باید در جامعه اسلامی و وضعیت کنونی کشور مورد توجه باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که در سالن شهید باکری برگزار شد با اشاره به ساخت بیمارستان تنفسی شهدای ارتش در قم اظهار داشت: با توجه به قرارگیری شهرمقدس قم در وضعیت قرمز کرونایی و کمبود خاصه در حوزه های درمان، ارتش جمهوری اسلامی با حضوری جهادی هشتمین بیمارستان خود را در قم بنا نموده است که از این نگاه و توجه به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری تشکر می نمائیم.

وی افزود: در هفته جاری تغییر رنگ استان قم را در زمینه کرونا شاهد بودیم که مردم عزیز قم باید با توجه به هشدارها و توصیه های مسئولان حوزه بهداشت و درمان به این مهم توجه داشته باشند تا از این پیک سخت بیماری منحوس کرونا نیز عبور نمائیم.

دکتر اسلامی با اشاره به نهم صفر سالروز شهادت حضرت عمار یاسر در جنگ صفین، اظهار داشت: عمار یاسر از نخستین کسانی بود که ایمان آورد  و پس از رحلت نبی گرام اسلام، همواره با کلام روشن گر و شورانگیزش مردم را به همراهی علی (ع) دعوت می کرد.

دکتر اسلامی با اشاره به اینکه عمار یاسر نماد بصیرت و روشنگری است، تاکید کرد: یکى از کارهاى مهم نخبگان و خواص، تبیین است؛ امید آفرینی مقوله ای است که در کنار بیان واقعیت ها به دور از هر گونه نگاهی باید در جامعه اسلامی و وضعیت کنونی کشور مورد توجه باشد. متاسفانه شاهد هستیم دشمن با حضور با برنامه در بعضی حوزه ها به دنبال دلسری مردم از نظام اسلامی است، بصیرت افزایی و تبیین مسیر و واقعیت عاملی است که باعث ارتباط بیشتر مردم و مسئولان خواهد شد.