آتش‌نشانان؛ پیام‌آوران ایستادن و سرخ زیستن هستند
آتش‌نشانان؛ پیام‌آوران ایستادن و سرخ زیستن هستند
حرکت در مسیر خدا و یاری‌ رساندن به انسان‌ها، به‌حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است.

به گزارش اداره روابط عمومی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی روز هفتم مهرماه؛ روز تجلی ایمان، ایثار و شجاعت را به آتش‌نشانان خدوم تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

آتش‌نشانان مؤمن و شجاع؛ مردانی هستند که حقاً باید قهرمانان کم‌ادعا و با اخلاص نامیده شوند.
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
هفتم مهرماه، روز پاسداشت دلاور مردانی است که با ایثار و ازخودگذشتگی در عرصه دفاع مقدس ماندگار شدند، عزیزانی که با گذشتن از جان خود، حماسه‌ای دیگر از ایثار و جوانمردی را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند. حرکت در مسیر خدا و یاری‌ رساندن به انسان‌ها، به‌حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است.
آتش‌نشانانی که جان هم‌وطنان برای آن‌ها مقدم بر جسم و تن خود است و برای تأمین ایمنی و مقابله با حوادث احتمالی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند، شایسته تقدیرند. آتش‌نشانی شغلی است که با اضطراب، ترس، نگرانی، شیرینی و گاه با تلخی و تأسف همراه می‌شود، اما هر چه باشد آمیزه‌ای است از عشق و وظیفه و آتش‌نشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث، جان‌برکف و بی‌محابا دل به دریای خطر می‌زنند.
شورای اسلامی شهر مقدس قم، هفتم مهرماه روز تجلی ایمان، ایثار و شجاعت را به آتش‌نشانان خدوم و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت گفته و سربلندی، موفقیت در اجرای امور محوله و سلامتی ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم
هفتم مهر ماه ۱۴۰۰