پیگیری مشکلات آتش‌نشانان در شورای اسلامی شهر قم/پیشرفت‌های قابل‌توجه تجهیزات آتش‌نشانی در سال‌های گذشته
پیگیری مشکلات آتش‌نشانان در شورای اسلامی شهر قم/پیشرفت‌های قابل‌توجه تجهیزات آتش‌نشانی در سال‌های گذشته
نرجس نیازمند با اشاره به بررسی مشکلات ایستگاه های آتش نشانی، اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر سازمان آتش‌نشانی قم از لحاظ تجهیزات به نسبت قبل پیشرفت چشمگیری داشته است، اما همچنان این سازمان می‌بایست از تجهیزاتی به‌روز و مناسب برخوردار گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند عضو هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به مجاهدت‌های آتش‌نشانان اظهار داشت: روز هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی را به همه آتش‌نشانان و خانواده‌های محترم این ایثارگران تبریک عرض می‌کنم و آرزوی سلامتی و توفیق در اجرای وظایف محوله را از خدای منان برای این عزیزان خواستارم.
وی ادامه داد: در بازدید امروز در جریان مشکلات جاری در مسیر خدمت‌رسانی این عزیزان قرار گرفتیم، یکی از مشکلات عمده و مهم مربوط به امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی است، در طول سال‌های اخیر سازمان آتش‌نشانی قم ازلحاظ تجهیزات به نسبت قبل پیشرفت چشمگیری داشته است اما همچنان این سازمان می‌بایست از تجهیزاتی به‌ روز و مناسب برخوردار گردد، تا در صورت وقوع حادثه جان همشهریان و آتش‌نشانان در معرض خطر نباشد.
وی افزود: برخی از ساختمان‌های ایستگاه‌های آتش‌نشانی بسیار قدیمی و فرسوده هستند که توجه جدی در زمینهٔ بازسازی را طلب می‌کند، این مهم وقتی اثرگذار می‌شود که در برخی ایستگاه‌ها، مسیر ورود و خروج خودروهای امدادی متناسب با وظایف ابلاغی و تسریع در خدمت‌رسانی نیست.
نیازمند با تأکید بر احصاء مشکلات کارکنان سازمان آتش‌نشانی در این بازدید، بیان کرد: در این بازدید مشکلات جاری کارکنان خدوم سازمان آتش‌نشانی بررسی گردید و شورای اسلامی شهر در جهت حل موارد مطروحه پیگیری لازم را انجام می دهد.