سرانه تجهیزات آتش نشانی قم از متوسط کشوری بالاتر است
سرانه تجهیزات آتش نشانی قم از متوسط کشوری بالاتر است
محرری با اشاره به جذب نیروهای جوان، متعهد و متخصص در آتش نشانی قم، اظهار داشت: در زمینه سرانه تجهیزات و ایستگاه ها شهر مقدس قم از متوسط کشوری بالاتر است، و در پیش بینی اعتبارات نیز شورای اسلامی شهر برای تجهیز و بازسازی ایستگاه ها توجه ویژه داشته و خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم از ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه؛ با تشکر از ایثارگری پرسنل شاغل در سازمان آتش نشانی قم، اظهار داشت: این روز بهانه ای است برای تشکر از مجاهدانی که با اخلاص و بدون چشم داشتی جان عزیز خود را در دست گرفته اند و برای خدمت رسانی به همشهریان خود دراشتیاق هستند.
وی ادامه داد: این روز را به خانواده محترم این عزیزان هم تبریک عرض می کنیم و از حوصله، صبر و بردباری آنان در همراهی با همکاران سازمان آتش نشانی کمال تشکر را داریم، شرایط کاری شاغلان در این سازمان به گونه ای است که به صورت طبیعی در کنار خانواده نیستند، و طبیعتا باعث بروز مشکلاتی برای خانوادهای این ایثارگران شده است، و قطعا در اجر و ثوابی که در راه خدمت رسانی و نجات جان انساها و حفاظت از اموال مردم کسب می شود، شریک هستند.
وی افزود: در زمینه سرانه تجهیزات و ایستگاه ها شهر مقدس قم از متوسط کشوری بالاتر است، و در پیش بینی اعتبارات نیز شورای اسلامی شهر برای تجهیز و بازسازی ایستگاه ها توجه ویژه داشته و خواهد داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم با تاکید بر اینکه باید متناسب با ساخت وسازهای جدید شهری، تجهیزات مورد نیاز تهیه گردد، اظهار داشت: تجهیزات مناسب یکی از ابزارهای لازم برای امداد و نجات است، از جمله این تجهیزات نردبان مناسب با ساختمان های بلند است که علی رغم رقم قابل توجه این تجهیزات، شورای اسلامی شهر در تلاش است که با تامین منابع این مهم محقق شود.
محرری ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی، شهر مقدس قم وضعیت مناسبی دارد و با مجوزهای اعطای شورا بین سالهای ۹۷ تا ۹۹ نیروهای جوان، متخصص و متعهدی جذب این سازمان شده اند و باعث سرعت رسیدگی بالا در انجام وظایف محوله و در حد استانداردهای بالا شده است.