افتتاح پیاده راه آیت‌الله مرعشی تا پایان سال
افتتاح پیاده راه آیت‌الله مرعشی تا پایان سال
محرری با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها نسبت به دیگر پروژه‌ها دارای اولویت هستند، اظهار داشت: تکمیل پیاده راه ارم در منطقه هفت شهری حدفاصل خیابان شبستان تا چهارراه شهدا از پروژه‌ها دارای اولویت است که به امید خدا در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با بیان اینکه با وجود محدودیت نقدینگی در مدیریت شهری، هیچ پروژه‌ای در شهر متوقف نیست اظهار کرد: اعضای دوره ششم شورای شهر از همان ابتدای فعالیت خود تمرکز خاصی برای به ثمر رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام داشته‌اند.

وی افزود: بر این اساس، همه پروژه‌های نیمه‌تمام شناسایی و بودجه‌ای هم برای تکمیل آن‌ها در نظر گرفته‌شده است، اما برخی از این پروژه‌ها نسبت به دیگر پروژه‌ها دارای اولویت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه به برخی پروژه‌های اولویت‌دار در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تکمیل پیاده راه ارم در منطقه هفت شهری حدفاصل خیابان شبستان تا چهارراه شهدا ازجمله این موارد است که به امید خدا در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر پیشرفت فیزیکی ۱۹ درصدی تقاطع سه سطحه میدان نماز و پیگیری تداوم تکمیل آن خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت در منطقه دو شهری در کنار تکمیل ساختمان‌های شهرداری منطقه دو و سه و همچنین ساختمان شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری مرکز از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری است.

محرری پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی تونل امام حسین (ع) در منطقه دو شهری، حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام (ره) را موردتوجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های لازم، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین درباره پروژه شهربازی معارفی قم گفت: اسکلت این پروژه در بلوار پیامبر اعظم (ص) بنا شده است و پیگیری مراحل تکمیل آن بر اساس قرارداد منعقدشده ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیگیری تکمیل دو سوله ورزشی در مناطق سه و پنج شهری اذعان کرد: سوله فرهنگی ورزشی منطقه پنج حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال جاری به اتمام می‌رسد و سوله ورزشی منطقه سه شهری نیز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی بر اساس زمان‌بندی پروژه در حال دنبال شدن است.

وی تکمیل رمپ و لوپ‌های موجود در بلوار آیت‌الله بروجردی، شهرک قدس و منطقه فردوسی را از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری معرفی کرد و درباره ادامه تونل غدیر در بلوار عمار یاسر گفت: به موازات تداوم تملکات در فاز پنج عمار یاسر، عملیات تونل این محدود هم تا کوچه ممتاز توسط سازمان توسعه و عمران پیگیری می‌شود.

محرری سپس به تداوم پروژه بی آر تی بلوار آیت‌الله بروجردی در حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری اشاره و اظهار کرد: احداث بوستان زائر به مساحت ۱۹ هکتار و ادامه فاز دوم بوستان خضر نبی (ع) نیز به مساحت ۱۵ هکتار از دیگر پروژه‌های فعال مدیریت شهری است.

وی درباره برخی بازگشایی‌های مدیریت شهری نیز گفت: تملک در فاز پنج عمار یاسر، فاز سوم شهید روحانی در کنار ادامه بلوار جمهوری اسلامی در محدوده میدان امام حسین (ع) تا بلوار یادگار امام (ره) ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: خوشبختانه پروژه شهیدان برقعی در منطقه یک شهری هم آخرین مراحل تملک را می‌گذراند و همزمان، جدول‌گذاری و آسفالت پروژه هم در حال انجام است، ضمن آنکه جابه‌جایی محل مسجد امام زین‌العابدین (ع) هم با توافق اهالی و هیئت‌امنای مسجد انجام می‌شود.