همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری برکت های زیادی برای شهر قم داشته است
همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری برکت های زیادی برای شهر قم داشته است
آیت‌الله سیدمحمدسعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه زحمات و خدمات شهرداری قم قابل‌تقدیر است، گفت: کارهای اساسی و ماندگاری در قم انجام‌شده که این به برکت همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، آیت‌الله سیدمحمدسعیدی امروز در دیدار با رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قم، با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر(عج) و با قدردانی از تلاش اعضای شورای قبلی، شورای شهر جدید و شهردار کلانشهر قم خاطرنشان کرد: قم خوشبختانه در شورا سرآمد است و اعضای آن را افرادی با شخصیت و ولایت مدار تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری باید نگاه جامع به مسائل و امور شهری داشته باشند، ابراز کرد: وجود حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) در شهر مقدس قم سبب شده تا اجرای برنامه‌های مدیریت شهری در این شهر یک نگاه ویژه بطلبد، بنابراین باید نگاه تمام فعالیت‌ها به جهت حرم اهل‌بیت(ع) باشد؛ چراکه حرم مطهر منوری بوده که هم خط و هم انرژی و روحیه می‌دهد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) اذعان کرد: ضرورت اجرای تمام فعالیت‌های دینی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در قم حول محور حرم مطهر است و باید در اجرای تمام برنامه‌ها این ویژگی شاخص و بارز موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وجود مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه از شاخص‌های قم به شمار می‌رود گفت: در این زمینه‌ها، طرح و برنامه‌ها زیاد است و باید با اولویت‌بندی و یک کار مدبرانه با همدلی شورا و شهرداری انجام شود.

براساس این گزارش، در این نشست دکتر حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر و دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو پرداختند.