تقویت اقتصاد گردشگری از اهداف روز قم است
تقویت اقتصاد گردشگری از اهداف روز قم است
دکتر ملایی با اشاره به تقویت بستر و فرصت سازی برای ایجاد اقتصاد شهری و توسعه گردشگری در شهر مقدس قم، اظهار داشت: باید تلاش شود تا ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی شهر مقدس قم در قالب برنامه های روز قم، به درستی به شهروندان و زائران معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه به ریاست دکتر حسین اسلامی و با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورا برگزار شد.

دکتر ملایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در حاشیه رونمایی از پوستر روز قم، تقویت بستر و فرصت سازی برای ایجاد اقتصاد شهری و توسعه گردشگری را از اهداف مهم روز قم برشمرد.

مصطفی ملایی افزود: سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، در سال ۹۸ توسط شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان روز قم معرفی شده است.

ملایی اظهار داشت: تقویت حس تعلق و هویت شهری بر محور حرم مطهر حضرت معصومه(س) و معرفی ابعاد مختلف علمی، اعتقادی و دینی از اهداف این نامگذاری بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری و سایر نهادهای فرهنگی باید تلاش کنند تا ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی شهر مقدس قم در قالب برنامه های روز قم، به درستی به شهروندان و زائران معرفی شود.

وی گفت: معرفی بسترهای سرمایه گذاری و اقتصاد شهری به ویژه بر محور خدمات و گردشگری از اهداف اصلی روز قم در سطح ملی و بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: روز قم، امسال همزمان با هشتم آبان ماه سال جاری در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در شهر مقدس قم گرامی داشته می شود.